Întrebări frecvente

Unde pot găsi oferta pentru excursii,bilete și Voucher cadou?

Oferta completă de tururi și bilete poate fi găsită pe site-ul www.FotbalTour.ro  . Informații detaliate despre vouchere pot fi găsite în secțiunea Card cadou .

Vă recomandăm să luați cele mai bune oferte sub formă de newsletter . Vă puteți abona la site-ul nostru web (în partea de jos a paginii).

Informații despre turneele FIRST MINUTE și LAST MINUTE la prețuri favorabile sunt publicate pe pagina noastră de Facebook, contul de instagram și, de asemenea, în grupul premium de pe Facebook.

De asemenea, puteți găsi link-uri către oferte de tururi selectate și bilete ale agenției noastre de turism la partenerii noștri (agenții de brokeraj, site-uri web de încredere, posturi TV, posturi de radio etc.).

Vom fi încântați să răspundem la orice întrebare despre oferta noastră de tururi, bilete și vouchere cadou la numărul de telefon +40 748 520 921 sau la adresa de e- mailtibor.bisztran@fotbaltour.ro.

Pe lângă oferta online, distribuim și o versiune tipărite de cataloage și materiale promoționale și  postere cu o selecție a celor mai dorite tururi.

Cum aleg o excursie / Bilet?

Pentru început, vă recomandăm să vă restrângeți căutarea la tururi complete (standard include transport, cazare, bilet și servicii ale delegaților din țara respectivă) sau doar  bilete separat (standard include bilete și servicii de asistență)

Vă recomandăm să căutați meciuri / bilete pentru meciuri folosind filtrul de pe pagina principală www.futbaltour.sk (de exemplu, pe baza clubului preferat sau a datei preferate)

De obicei, pagina principală (sub filtrul de căutare) arată tururile / biletele pe care le recomandăm , deoarece acestea sunt la cerere mare sau la un preț avantajos.

Dacă nu ați găsit o ofertă potrivită, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la info@fotbaltour.ro sau sunând la tel:+40 748 520 921 și vom fi bucuroși să vă ajutăm cu selecția dvs.

Ne puteți contacta și pe Facebook și  Instagram .

Cum găsesc o ofertă la un anumit club / concurs?

Accesați această pagină pentru a vedea cluburile și coloanele de concurs. Faceți clic pe un club sau o competiție specifică pentru a vedea oferta curentă.

Ce este inclus în prețul pachetului?

Prețul călătoriei cu avionul  complete include: un bilet dus-întors, cazare (standard hotelier și numărul de nopți conform cerințelor), bilet de categorie de bază (oriunde pe stadion în funcție de disponibilitate.

Prețul turului complet cu autobuzul include: transport cu autobuzul, cazare pentru cel puțin o noapte în hotel (cu excepția cazului în care este așa-numitul excursie fără program extra ), bilet de categorie de bază (oriunde pe stadion,depinde de stocul nostru  , serviciile unui delegat de limbă engleză.

Ce este inclus în bilet?

Prețul este doar pentru  un bilet pentru meci  din categoria de bază , pentru a fi plasat oriunde pe stadion în funcție de disponibilitate, cel mai adesea pentru obiectiv. Toate celelalte bilete pentru părțile selectate ale stadionului sunt disponibile la cerere cu un cost suplimentar, sau prețurile sunt incluse în oferta pe care o primiți prin e-mail. Costul taxelor suplimentare depinde întotdeauna de meciul particular și de importanța sau atractivitatea acestuia.

Prețul este același pentru copil?

 Prețurile tururilor și biletelor pentru copil sunt individuale, în funcție de tipul de eveniment sau evenimente. Introduceți cererea dvs. de ofertă pentru copii în comanda inițială și vă vom trimite mai multe detalii.

De ce se schimbă prețul turului / biletului pe site-ul web?

Prețurile biletelor / tururilor variază în principal în funcție de disponibilitatea și costurile TA pentru asigurarea biletelor / tururilor. În mod implicit, prețurile cresc odată cu apropierea datei meciului, așa că vă recomandăm să vă aranjați călătoria / biletele cât mai curând posibil.plus la excursii nu este inclus în prețul ofertei prețul biletelor de avion care depind și variază de fiecare punct de plecare  Puteți găsi oferta turistică curentă pe www.FotbalTour.ro și prețuri introductive speciale, iar ofertele LAST MINUTE sunt publicate pe rețelele noastre de socializare și în buletinul informativ.

Prețurile pentru tururi pe web sunt întotdeauna setate „de la”. Ne străduim să fim cât mai exacti, dar prețul final este influențat de o serie de factori (locul de plecare / sosire, bilet, cazare, categoria biletului etc.), care vor rezulta doar din cerințele specifice ale clientului. Revizuim fiecare ofertă individual pentru a se potrivi fiecărui client. Prin urmare, nu este posibil să se stabilească prețul exact până când nu primim o rezervare personalizată,  prețul  pe Web este un preț  de pornire. Recomandăm rezervarea imediată fiind prețurile se pot schimba în funcție de disponibilitatea biletelor pe categorii  , respectiv. contactati dealerii noștri.

Vreau să particip la un meci / eveniment pe care nu îl ai la ofertă. Puteți pregăti un tur / bilet?

 Vom pregăti un tur pentru orice meci sau alt eveniment sportiv sau cultural oriunde în lume, în conformitate cu cerințele dvs. De obicei avem nevoie de informații de bază despre modalitatea de transport, categoria biletelor sau cazarea. Vom aranja cu bucurie totul pentru tine.

 De unde pleacă zborul?

Majoritatea zborurilor sunt din București, dar folosim adesea Cluj Napoca, Arad,Timișoara și Budapesta. Depinde de călătoria specifică și de destinația selectată, către care anumite companii aeriene zboară. Cu toate acestea, vom fi bucuroși să adaptăm punctul de plecare la cerințele dvs. Informațiile de zbor sunt disponibile pe site-ul nostru web

Cum fac o rezervare pentru o excursie /Bilet?

urul poate fi rezervat (carte) online pe www.FotbalTour.ro  prin comanda (butonul verde Pre-rezervare), printr – un mesaj pe rețelele sociale (Facebook, Instagram), prin mail info@fotbaltour.ro sau prin telefon / SMS pe tel:+40 748 520 921

Vizionați acest videoclip pentru a afla mai multe despre procesul de comandă .

Când trebuie să mă înregistrez?

În cazul excursiilor  sportive, popularul „ultim moment” nu este de obicei valabil, adică rezervare  de ultimă oră nu este valabil. Dimpotrivă, cu cât rezervați mai devreme un tur, cu atât prețul este mai mic . Cele mai bune tarife pentru bilete și tururi pot fi utilizate doar cu cea mai rapidă rezervare și plată. Ideal chiar și cu câteva luni în avans. Cele mai prestigioase și cele mai cunoscute meciuri sportive ale evenimentului sunt vândute cu mult înainte de organizarea lor. Este foarte provocator și mult mai scump să îndeplinești cerințele clienților cu câteva zile înainte de un meci, turneu sau eveniment.

Cum este procesul de comandă?

După primirea comenzii dvs., vânzătorul vă va contacta cu o ofertă specifică în următoarea zi lucrătoare (prin e-mail sau telefonic).

Pentru a confirma comanda avem nevoie de detalii personale ale participanților (numele complet,Domiciliu, data nașterii, numărul și valabilitatea actului de identitate,sau a pașaportului, e-mailul, numărul de telefon) și  informații pentru facturare. În cazul excursiilor cu avionul, punctul de plecare necesar (de exemplu, București,Cluj-Napoca) și alte informații legate de tururi (numărul preferat de nopți, numărul de participanți, categoria hotel și bilet, transferuri, cereri speciale).

Veți putea apoi primiți o factură care vă va fi trimisă prin e-mail. Plata este posibilă prin depozit bancar sau prin transfer securizat prin Internet Banking sau prin instrumentul de plată Besteron.

După plata facturii până la data scadenței, comanda dvs. este garantată și confirmată. Vizionați acest videoclip pentru a afla mai multe despre procesul de comandă .

Vreau să dau un tur / bilet ca cadou. Este posibil să cumpărați un voucher cadou?

Fiecare călătorie sau bilet din oferta noastră poate fi donată sub forma unui voucher cadou de naștere, aniversare a nunții, Ziua Îndrăgostiților, absolvire, căsătoriți, familie, client important sau partener de afaceri important.

Șansa de a-ți vedea echipa în direct și de a experimenta atmosfera unică de fotbal într-un stadion al echipei favorite este visul fiecărui fan Cardurile cadou vor fi făcute pe măsură . Dacă nu doriți să cumpărați o anumită călătorie, donați vouchere cadou cu anumită suma de baniVoucherul cadou este realizat din hârtie de calitate, cu design și text în conformitate cu cerințele dvs.

Cum se finalizează o ofertă și factură?

Pentru ca comanda dvs. să fie obligatorie, va trebui să plătiți o factură (pe care o trimitem la adresa dvs. de e-mail – trebuie să verificați și folderul spam ). Pentru a confirma prețul și comanda,Jumătatea prețului pentru excursie este suficientă, restul trebuie plătit cu cel mult 21 de zile înainte de plecare în excursie.

În cazul unui interes obligatoriu, avem nevoie cât mai curând de datele personale ale tuturor participanților și de informațiile dvs. de facturare . Datele persoanelor fizice sunt numele și adresa, entitățile corporative sunt informații de facturare corporativă. Când ne trimiteți aceste informații, vom emite o factură și vă vom trimite prin mail.

De obicei trimitem o factură de plată în avans, dar veți primi o factură finală  VFA atunci când plătiți 100% din sumă.

Prețul excursiei / biletului pe care l-am primit prin e-mail este preț final?

Da, prețul din oferta de bază pe care v-am trimis-o prin e-mail este final. Creșterea posibilă a ofertei depinde doar de preferințele dvs. pentru creșterea categoriei biletului, cazare, bilet și program suplimentar. Cu toate acestea, prețul final este garantat numai prin plata facturii , nu și prin oferta trimisă , oferta are o valabilitate limitata mai ales în cazul excursiilor fiind prețurile serviciilor ex: prețul biletelor de avion se poate schimba și valabilitatea biletelor pe diferite categorii. Vă recomandăm să plătiți cel puțin jumătate din total (sau întreaga sumă), caz în care vi se garantează suma solicitată.

 Cât durează prețul călătoriei / biletului pe care îl primesc prin e-mail?

 Prețul călătoriei este garantat în ziua expedierii ofertei sau până la finalizarea stocului . Prețurile biletelor de avion, hotelurilor, biletelor pot varia în funcție de diverși factori. Dacă comanda nu este confirmată prin întoarcere, trebuie să verificăm întotdeauna prețul călătoriei / biletului.

De asemenea, vă recomandăm să monitorizați spam-ul pentru a vă asigura că v-am trimis o factură .

 Când trebuie să plătesc factura?  

 Ar trebui să plătiți factura până la data scadenței, în mod ideal în ziua în care ați primit-o prin e-mail . Dacă nu îl plătiți în timpul zilei, este posibil ca prețul călătoriei să se schimbe și va trebui să pregătim o nouă ofertă și o factură. Vă recomandăm să rezolvați orice schimbare cu distribuitorul nostru (lucrătorul care v-a trimis factura).

Cum îmi pot plăti factura?

După ce primiți factura, puteți efectua  plata prin depunere directă / transfer bancar la unul din conturile noastre sau prin transfer bancar prin Internet sau Besteron .

În prezent, plata cu cardul în biroul nostru nu este posibilă.

 Este posibil să plătiți și prin rate?

Desigur, vom fi bucuroși să pregătim o ofertă care include astfel de opțiuni de plată. Vă recomandăm să consultați achiziția în rate cu vânzătorul care v-a trimis oferta tur / bilet.

Cum să procedați înainte de excursie?

Vă rugăm să urmați indicațiile înainte de a călători. De obicei, le trimitem la adresa de e-mail pe care ați introdus-o (aveți grijă, verificați spam-ul!) Cu cel mult 7 zile înainte de meci . Instrucțiunile conțin informații de bază despre transport (ore de plecare, transferuri, instrucțiuni de bază), bagaje (diferite pentru tururi cu autobuzul și aerian), transferuri, meci și persoană de contact (delegat de călătorie – număr de telefon, linie de informații de urgență – disponibil non-stop).

Instrucțiunile includ, de asemenea, un program de pachete turistice (ceea ce vă așteaptă), informații oficiale (de exemplu, despre meci, link-uri de hartă, trafic locație), informații utile și sfaturi despre harta de destinație și instrucțiuni suplimentare (ținând cont de natura și importanța evenimentului). În instrucțiuni, oferim, de asemenea, puncte de interes despre destinație și informații despre respectarea instrucțiunilor delegatului , care este persoana dvs. de contact.

Dacă sunteți interesat de biletele de vizitare sau de organizarea de atracții , vă rugăm să ne informați de îndată ce primiți instrucțiunile (adică nu după ce ați plătit turul, deoarece este posibil să nu cunoaștem detaliile despre preț și timp ale atracțiilor cu câteva săptămâni înainte de meci). Suplimentele pentru aceste servicii sunt plătite direct la tur.

Când și cum pot primi bilete și alte documente de călătorie necesare?

Vă veți primi biletele electronic prin e-mail sau direct la aeroport înainte de plecare. Depinde de călătorie, destinație și companie aeriană. Alte documente (voucher la hotel, asigurare …) vor fi trimise prin e-mail sau la o întâlnire personală la aeroport.

În cazul unei călătorii cu autobuzul, veți primi toate documentele necesare (bilet de potrivire, instrucțiuni, informații …) la urcarea în autobuz.

 Să stăm împreună în avion?

 Fiecare linie aeriană alocă locuri pe aeronave în conformitate cu propria sa politică. Vă recomandăm să consultați opțiunile de ședere împreună cu vânzătorul care v-a trimis oferta. Dacă sunteți interesat de locuri de muncă garantate, vă recomandăm să achiziționați un pachet suplimentar de confort.

 Bagajul de reținere este inclus în prețul pachetului?

 Fiecare linie aeriană are propria sa politică de alocare a bagajelor gratuite / plătite. Vă recomandăm să consultați opțiunile împreună cu vânzătorul care v-a trimis oferta.

 Cât durează zborul?

 Este individual, în funcție de destinația la care călătoriți. Vă vom spune ora zborului dvs. în instrucțiunile pe care vi le trimitem prin e-mail. Cu toate acestea, pentru a ilustra, există mai multe zboruri (București și Cluj Napoca au timpi de zbor similari):

Cum pot primi bilete?

 Depinde întotdeauna de meciul sau turul particular. De obicei, acestea vor fi predate de colegul nostru delegat la sosirea la destinație sau direct la locul meciului. Este un mod dovedit și cel mai sigur de predare a biletelor. În unele cazuri, avem bilete chiar la biroul nostru, cu câteva zile înainte de meci. Din păcate, de obicei nu este posibil să trimiteți bilete la domiciliu, deoarece cluburile le oferă de multe ori până la câteva zile înaintea meciului. Tot mai multe cluburi oferă, de asemenea, bilete PDF sau mobile, care servesc ca o înlocuire completă și modernă a biletelor clasice de hârtie.

Pot rezerva bilete pentru vizitarea obiectivelor turistice sau pentru un tur al stadionului prin tine?

Dacă sunteți interesat de bilete pentru turul stadionului sau amenajarea accesului la atracții , vă rugăm să ne informați bine în avans. Suplimentele pentru aceste servicii sunt plătite direct la tur.

Ce documente am nevoie?

 Tururile noastre sunt în mare parte în țările Uniunii Europene, așa că ai nevoie doar de cartea de identitate. Un pașaport este necesar numai atunci când călătoriți în țări din afara UE (în special Rusia, SUA și altele asemenea). Vize de călătorie sunt, de asemenea, necesare pentru a intra în unele țări din afara UE.

Important: copiii sub 15 ani trebuie să aibă întotdeauna propriul pașaport. Copiii sub 18 ani pot participa la un tur cu TA numai atunci când sunt însoțiți de un adult responsabil

 Doar pentru călătorie, asigurați cazare în camere single?

Prețul călătoriei este calculat întotdeauna pentru o cameră dublă. Cu toate acestea, pentru o taxă suplimentară, oferim, de asemenea, cazare în camere single sau dacă sunteți interesat și ne comunicați informația, vă putem caza într-o cameră dublă cu un alt client care călătorește de asemenea singur sau în număr impar. Vă rugăm să rețineți că nu suntem responsabili pentru comportamentul, obiceiurile de igienă sau opiniile partenerului de cameră.

Pentru călătorie în cazul unui număr de clienți   trei, cinci, număr impar. Este o problemă cu cazarea?

Prețul călătoriei este calculat întotdeauna pentru o cameră dublă. Oferim cazare pentru orice număr de clienți. Cu toate acestea, trebuie avut în vedere faptul că majoritatea hotelurilor pe care le folosim au camere duble standard. Desigur, vom încerca să vă adăpostim și să oferim o cameră triplă dacă este posibil.

 Unde este hotelul în ce parte a orașului?

 Lucrăm cu diferite hoteluri din diferite orașe. Ca prioritate, oferim hoteluri de 3 * cu acces excelent la centru sau stadion, care sunt aproape de stația de metrou sau de alte mijloace de transport. La cerere putem oferi orice hotel , exact în conformitate cu cerințele clientului.

Hotelul la care veți sta în timpul călătoriei este întotdeauna prezentat în instrucțiunile , pe care le trimitem de obicei cu 7 zile înainte de călătorie.

 Ce zici de mâncare?

îmbarcarea în timpul călătoriei este individuală . Putem aranja micul dejun sau cina la hotel, vă recomandăm restaurante bune în fiecare destinație sau vă putem oferi sfaturi despre unde să mâncați în funcție de dorințele dvs. Dacă sunteți interesat de micul dejun al hotelului inclus în prețul călătoriei, trebuie  ne anunțați în avans la rezervare .

Costul meselor depinde de orașul specific. Vă recomandăm să vă gândiți dacă mergeți la un eveniment sportiv sau, de exemplu. fac cumpărături. Trebuie să fie disponibile un card de credit și numerar.

Câți bani ar trebui să iau pentru o călătorie? Trebuie să plătesc prin numerar sau card?

 Înălțimea buzunarului este individuală pentru fiecare client. Depinde de opțiunile dvs., de stilul de viață și de standard. În majoritatea locurilor este convenabil să plătiți cu carduri, dar vă recomandăm să transportați încasări. De exemplu, pentru gustări și suveniruri.

 Trebuie să mă asigur înainte de tur?

 Prețul turului de bază nu include asigurarea . Cu toate acestea, vă recomandăm să comandați o asigurare de călătorie completă exclusivă premium, la un preț de 5,50 € / persoană / zi . Avantajul asigurării este în principal anularea turului până la 90% din preț. Asigurarea este special adaptată pentru tururi de fotbal și specificul acestora.

 Vreau să merg în călătoria ta, dar vreau să plec sau să ajung mai devreme / mai târziu. Este posibil?

 Datele indicate pentru călătorii nu pot fi întotdeauna definitive. Vom fi bucuroși să ajustăm plecarea și sosirea exact în funcție de dorințele și cerințele dumneavoastră. Este important să fiți pregătit  întotdeauna  de un eveniment sportiv.

 Unde pot parca masina într-un tur / autobuz?

Pentru tururi aeriene vă recomandăm parcarea în fața aeroporturilor.

Dacă mergeți într-un tur cu autobuzul, autobuzele noastre pleacă de obicei din fața Istropolei din Bratislava. Puteți parca pe părțile gratuite, sau puteți părăsi stația de autobuz Nivy pentru o perioadă scurtă de timp direct în fața stației.

Cum se desfășoară Excursia?

Pentru excursii cu avionul , delegatul asigură transport și echipa logistică pregătește excursia (la grupuri mai mai un delegat (însoțitor). Ajută clienții să se mute de la aeroport la hotel , rezolvă cazarea. De asemenea, are grijă să se deplaseze pe stadion  pentru a viziona meciul, organizează excursii suplimentare de a vizita atracții  și de a părăsi hotelul la aeroport.

În cazul unui tur cu autobuzul , la sosirea la destinație, toți clienții sunt mutați de obicei în centrul orașului cu ajutorul unui delegat . Îi ajută pe participanții la tură la cumpărarea unui bilet sau orientare. Acesta va arăta clienților cele mai mari atracții ale orașului , va oferi sfaturi și sfaturi interesante (de exemplu, pentru prânz, cină, suveniruri) și, dacă este interesat, va continua cu un tur al orașului. Este disponibil pentru clienți în timpul majorității turului.

Dacă clienții vor să cunoască orașul individual , delegatul le va permite (valabil pe tot parcursul turului).

Același lucru este valabil și atunci când vă deplasați la un meci (stadion) – delegatul stabilește ora reuniunii (în centrul orașului sau hotelului), iar candidații se pot muta cu el individual la locul meciului / evenimentului.

Dacă turul include cazarea după meci, delegatul va duce clienții la hotel. Dacă nu, atunci treceți la autobuz pentru a se transfera la   aeroport.

Va fi delegatul cu mine pe tot parcursul turului?

Delegatul va zbura cu grupul direct de la aeroport sau va aștepta la aeroport la locul meciului sau la hotel. Depinde întotdeauna de meciul / turul specific și de destinație. Delegatul aranjează un transfer lin de la aeroport la hotel, cazare la hotel, predarea biletelor, oferind informații de bază despre oraș, trafic, drum spre stadion.

Dacă vă interesează, aranjați un tur al orașului, recomandați restaurante de calitate sau oferiți alte sfaturi interesante. Tururile noastre sunt organizate de delegați cu experiență și de încredere, care pot fi contactați oricând în timpul turului.

Aceasta înseamnă că delegatul va fi disponibil personal sau la telefon în timpul majorității călătoriei.

Dacă vă interesează, vom oferi un ghid cu un comentariu istoric.

Ce pot / nu pot lua pe stadion?

Vă recomandăm să luați numai articolele necesare, cum ar fi un portofel , documente personale și, desigur, un bilet . Întotdeauna și peste tot este permis să ia o cameră de dimensiuni normale. Doar camerele profesionale cu lentile mari (externe) sunt interzise. Puteți transporta, de asemenea, o mică geantă sau rucsac transportabil la majoritatea stadioanelor (cu excepția Angliei, unde puteți pune bagajele în camera de depozitare înainte de a intra pe stadion). Când intrați în turul personal al fiecărei persoane, organizatorii vă pot solicita să le arătați conținutul geantei sau al rucsacului.

Pentru tururi cu autobuzul fără cazare (așa-numita tura), accesul cu autobuzul în timpul programului gratuit și înainte de meci nu este posibil, așa că vă recomandăm să cumpărați suveniruri în oraș cu sensibilitate.

Când merg pe stadion?

 Vă recomandăm să intrați pe stadion cu o jumătate de oră sau o oră înainte de începerea meciului, nu mai devreme (încălzirea jucătorilor începe de obicei cu o jumătate de oră înaintea meciului;

 Cum ajung la stadion?

 Cel mai simplu și mai bun mod este să folosești metroul . La majoritatea stadioanelor unde organizăm tururi se poate ajunge cu metroul foarte rapid și convenabil din orice parte a orașului. Trebuie avut în vedere faptul că atât înainte, cât și după meci, mașinile de metrou sunt aglomerate, iar călătoria poate dura mai mult. Vom explica întotdeauna calea către stadion înainte de a pleca pentru tur, sau delegatul vă va ajuta la fața locului.

 Unde voi sta?

 Fiecare bilet este marcat cu numărul, sectorul și locația exactă a sectorului. În mod alternativ, organizatorii vor fi bucuroși să vă ajute direct pe stadion.

 O să mă joc cu un prieten sau o grămadă, o să stăm unul lângă altul?

 Pentru fiecare meci vă garantăm două bilete unul lângă altul . „Gemenii“. În cazul unui grup mai mare, încercăm întotdeauna să asigurăm toate locurile una lângă alta, dar nu putem garanta acest lucru pentru fiecare meci. Dacă clientul necesită trei bilete una lângă alta (cinci, șapte … orice număr impar), în acest caz, le vom oferi o taxă suplimentară .

 Este posibil să vizitați stadionul?

 Tururile pe stadion sunt organizate în zilele în care nu există niciun meci. Vom fi fericiți să aranjăm un bilet turistic ca un serviciu suplimentar.

 Câți oameni merg în medie într-o călătorie?

 Este individual. Pentru tururile aeriene avem grupuri mai mici și mari (de la 10 la 100, Campionatul European de Fotbal 2016 a fost un record, când am realizat 10 avioane complete pentru 4 meciuri din România), pentru tururi cu autobuzul avem de obicei cel puțin 35 de persoane. Indiferent de numărul de participanți, garantăm același standard ridicat de servicii.

 Unde pot găsi restaurante sau afaceri bune?

Vom fi încântați să vă recomandăm restaurante, baruri și magazine înainte de călătorie. În parte, aceste sfaturi includ, de asemenea, instrucțiuni pe care le trimitem înainte de a pleca. Dacă aveți o astfel de solicitare în timpul unui tur, contactați delegatul care vă va ajuta cu plăcere.

Ce se întâmplă după excursie

Când ne întoarcem din călătoria dvs., vă vom contacta pentru a vă satisface satisfacția. În același timp, ne-ar plăcea să împărtășim experiența dvs. scrieți părerea dumneavoastrăv  pe Google sau pe pagina noastră de Facebook .

În cazul unei alte comenzi (după întoarcerea din călătorie) vă putem garanta reduceri și promoții pentru următoarele călătorii, eventual articole pentru fani și suveniruri de la magazinul nostru de fani .

Ce veți întreba?

Vă vom întreba dacă ați fost fericit, ce v-a plăcut și ce ați schimba. Vom fi bucuroși să vă prezentăm oferta noastră actuală și vom fi bucuroși să vă vedem din nou în curând.

Dacă participați la competițiile noastre (Top Selfie – trimiteți o fotografie din excursie si experiența dumneavoastră pe whats up la acest număr +34 642 238 546 la  , Top Review – adăugați părerea dumneavoastră pe pagina noastră de facebook ), puteți câștiga un suvenir de fotbal sau un voucher cadou.

Merg la meci cu un prieten/grup de prieteni. Vom sta împreună?

Pentru fiecare meci, vă garantăm 2 bilete cu locuri alăturate. În cazul grupurilor mai mari, încercăm întotdeauna să vă asigurăm locuri unul lângă altul, dar nu putem garanta acest lucru pentru fiecare meci.